Spinning, äckliga gubbar och mys!

Den här veckan har jag och Lani varit riktigt duktiga. Vi har varit på spinning tre gånger (bl.a. kl 07.00 igår morse) och varit ute och sprungit en gång. En bra början på mitt nya liv (som jag iofs startar för ca 60:e gången).

Igår hände mig något skitläskigt när jag skulle åka bussen till David. Det var en man på bussen som satt och glodde på mig som fan, sen när jag pratade med David och sa att jag snart var vid universitetet så tryckte mannen på knappen. Mannen gick av före mig, men ställde sig och väntade tills jag också gått av. Jag började gå mot Davids hus och mannen gick en halv meter efter mig, så då vände jag. Då vände han också. Jag vände igen och han vände igen. Hela tiden var han max en meter ifrån mig. Jag skakade av rädsla och ringde och bad David komma och möta mig. Då började mannen gå fram och tillbaka framför mig och titta på mig. Jag vågade inte gå från busshållsplatsen, eftersom det stod en annan kille där kändes det tryggt att stå kvar. Om inte han stått där vet man inte vad som skulle hänt, det var inte en människa i närheten förutom han. Mannen hörde nog när jag pratade med David, för tillslut gick han över till andra sidan gatan och gick fram och tillbaka där innan han försvann. Shit, har nog aldrig varit så rädd tror jag!

Väl framme hos David väntade mat och rödvin. Han hade varit gullig och lagat mat och fixat till mig. Han är allt för go' han. :) Vi hade en jättemysig kväll, som avslutades med att jag föll i djup sömn ganska tidigt.

Ikväll nalkas det party! :D

Hoppas alla får en bra lördagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Bilaliris

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-02-05 @ 13:44:14
URL: http://bilaliris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0