Jag ska jobba

God morgon!

Sitter hemma hos David och lånar hans dator. Han jobbar och jag har tråkigt, så då passar det ju utmärkt att kladda ihop ett blogginlägg.

Nu är det fredag igen då. Veckorna bara springer iväg numera tycker jag. Även fast jag jobbar helgen är det skönt med helg. Det är något annorlunda med att jobba då, inte lika jobbigt, fast det är asmycket folk. Börjar klockan 14 idag och ska kanske hinna med att träffa Linnéa innan det också, men vi får se vad som hinns med (vissa är ju duktiga och tränar, då menar jag inte jag själv).

Vad som, förutom jobb, kommer hända i helgen har jag ingen aning om. Det får bli som det blir. Lugnt lär det hursomhelst bli. Hade min topp förra helgen på Nina och Johannas födelsedagsfest, men oj vad kul vi hade.


image248
Jag och Johanna fular oss (mest jag kanske) :D

Kommentarer
Postat av: Paullena

Hi, nice site! Keep up the good work!

2008-10-07 @ 08:53:02
URL: http://paullena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0