Nagellack

Imorse ställde jag klockan för att jag och Lani skulle gå ut och springa. Lani bangade (fy Lani, hihi), men jag var duktig och tog mig ut ändå. Helvete vad jobbigt det var!!! Trodde seriöst inte jag skulle orka hela rundan, men det gjorde jag (även om jag var mega anfådd).
Kunde pusta ut förut när Anna ringde och sa att de inte behövde operera henne idag, vilket de befarade igår.

Nu återstår det att se vad dagen har att bjuda på. Var sjukt längesen jag var ledig två veckodagar i rad, de brukar alltid ringa in mig till jobbet, så det känns lite konstigt. Jag blir lite rastlös. Ska hem till min kära pojkvän ikväll iaf och kanske till mamma och äta rabarberpaj, MUMS!! Kanske blir det ett och annat Lost-avsnitt också. Det hoppas iaf jag på. 

På tal om ingenting har jag blivit helt besatt av att köpa nagellack. Vet inte hur många jag köpt den senaste tiden. Det är så kul att har fina fräscha naglar på sommaren tycker jag. Har fastnat för Isadoras nagellack. Dom är lätta att måla på, torkar fort och håller länge.

image258
Detta är mina favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0