Photoshop i Lysvik

Då var det ledig helg igen då. Helt underbart skönt. Jag och David är hos hans föräldrar i Lysvik nu. Ikväll ska det partas. Vi ska till Kolsnäs. Jag har aldrig varit där, men dom som vet säger att det är kul. Anna kommer med tåget sen också, så det blir nog skitkul.

Igår klippte jag och färgade mitt hår och blev skitnöjd. Har lite ljusa slingor nu. Lägger nog upp någon bild när jag kommer hem. Nu ska vi åka till Davids bror och ta en sväng i hans nya båt. Till sommaren blir det vattenskidor säger David, men jag vet inte om jag vågar...

Satt, för första gången i mitt liv, och grejade på Photoshop förut. Fixade lite med en bild på min gitarrspelande pojkvän, medan han satt och spelade och sjöng Lars Winnerbäck. :)


Kommentarer
Postat av: matilda

hihi vad sött :D

2008-05-24 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0