Sooool!!!

Då var den jobbhelgen tillända då. Ser med glädje fram emot nästa helg, då jag ska vara ledig. Helgen blev som jag trodde mycket lugn. Spenderade den hemma hos David med soffmys. Vi började kolla på Lost och jag är redan fast!

Idag är jag ledig och har nyss varit ute på en promenad med Linnéa. Det var riktigt skönt i det soliga vädret. Det är bra att vädergudarna tagit sitt förnuft till fånga och gett oss sol istället. Skulle ha träffat Anna nu, men hon har ont i magen och var tvungen att åka till sjukhuset. Hoppas det inte är något farligt och att hon mår bättre imorn, så att vi kan gå på boxningen då.
Ikväll ska jag och Lani iväg och heja fram hennes bröder till seger i deras fotbollsmatch. Det värsta med att gå på dom matcherna är att det rycker i benen och man vill bara knyta på sig fotbollsskorna och springa ut på planen själv! Jag saknar verkligen fotbollen ibland. Den har ju ändå tagit upp drygt 10 år av mitt liv.

Nu ska jag ta och fixa till mig lite och vänta på att Lani kommer hem från jobbet.
Ha en bra dag!

Kram Cämil


image249
Jag och Linnéa i stockholm förra året (party på hög nivå, eller hur linnéa ;P)


image250
Anna och Lani festar loss (shit vad kul vi hade den kvällen!)


image251
Jag och Lani förra lördagen :)

Kommentarer
Postat av: Korneliusleila

Great .Now i can say thank you!

2009-04-08 @ 10:12:44
URL: http://korneliusleila.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0