Ålandskryssningen

Då var det måndag igen och tillbaka till verkligheten. Ålandsresan var kanon. Vi åt gott och drack gott. Det var jätte mycket folk med på färjan, så det var ett riktigt drag. Jag och David gick och la oss först och gick upp och åt frukost först i vårt sällskap, var det vi som var gamlingarna eller?

Jag blir så himla störd bara. Det är ju ganska tydligt varför de flesta singlar (och ibland icke singlar) åker på sådana kryssningar måste jag säga. På bussen till färjan satt det ett gäng killar framför oss och skrev upp "odds" på hur många de skulle få ligga med och hur gamla de skulle vara. Hur stört är inte det?!  Väl på båten gick var och varannan tjej (dam och tant) runt halvnakna i kjolar som slutade innan rumpan och u-ringningar ner till naveln. Så är det ju aldrig på krogen här hemma t ex, så varför är det så där? Jag låter som en pensionär nu, men jag störde mig så. Är kanske inte så mycket att störa sig på, men det gjorde jag iaf.

Nu ska jag plugga!
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0