Hemma igen

Då var den helgen också till ända då. Helgen spenderades som sagt i Lysvik. Igår gjorde jag och David världens godaste ceasarsallad!! Vi gjorde dressingen från grunden och allt. Mumma!!
Idag tog vi en skogspromenad med Davids mamma och jag så pluggade jag LITE.

Imorgon och på tisdag ska vi labba i skolan. Det är jättekul faktiskt. Får dock se hur trevligt det blir att se hur bakterier växer och var dom finns. Någonting säger mig att jag kommer bli ganska äcklad.
Sedan är jag ledig på onsdag och torsdag. Skön vecka! På lördag blir det inflyttningsfest hos Johanna och Matz, det ser jag fram emot.

Nu är det bara två veckor kvar till första advent också. Herregud vad tiden går fort. Snart har jag gått en sjättedel av utbildningen ju. Ojojoj! 
Och snart är det julafton, då har jag och David varit tillsammans ett år. Det bevisar verkligen hur fort tiden går. Vilket underbart år det varit. Jag är så glad att jag träffade dig för snart ett år sedan David!
Och innan jul ska Anna hinna fylla 20 också. Det ska vi fira, eller hur bruden?! Det är mycket på G nu, men kul kommer det bli!

Nu ska jag snart sova, så mina ögon är pigga och fräscha för att kolla in bakterier imorn.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: nea

hey cäääämil! när ska vi hinna ses nåt då? ;)

2008-11-18 @ 18:58:45
URL: http://metrobloggen.se/systerdekadens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0