I väntans tider

Åh, jag blir galen. Vi har inte fått reda på tentaresultatet än, jag som trodde att igår var sista dagen. Håller tummarna för att det kommer imorgon. Jag blir så nervös av att vänta!

Igår blev det fika med Elin och Nina. Det var flera månader sedan vi sågs alla tre, så det fanns mycket att ta igen. Vi satt och snattrade i flera timmar. Gud så trevligt. 

Jag har varit ledig idag också, fast inte lika ledig som igår. Idag har jag pluggat all day long. Nu ska jag äta, sen åka till min älskling och se på Mamma mia!

Snart är det helg också. Det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅH! Gissa om jag också är sur! USCH!

2008-11-20 @ 19:45:57
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0