Onsdag

Jag blev inte så äcklad av labben som jag trodde att jag skulle bli. Bakterierna var ju riktigt fina när man hade färgat dom röda och blå. Det är ju dock väldigt äckligt när man tänker på hur mycket det finns ÖVERALLT.

Idag är jag ledig. Borde egentligen plugga lite, men jag har så himla ont i huvudet. Ska lägga mig och vila lite istället tror jag.
I eftermiddag ska jag fika med Nina. Long time no see där! Ska försöka hitta en inflyttningspresent till Johanna och Matz också. Undrar vad det kan va?

Ikväll är det "oskyldigt dömd". Det har ni väl sett? Det är skitbra, så det rekommenderar jag starkt att ni tar er en titt på om ni inte sett det. Klockan 21 ikväll på 4:an.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0