Fullspäckad vecka

Helgen i Lysvik var som vanligt, lugn och skön. Gjorde inte många knop. Vi (läs; David) bytte däck på bilen och på Davids mammas bil. Jaa, det måste nog vara det mest ansträngande vi gjorde, vilket inte är lite. Sedan var vi i kyrkan och lyssnade när Davids föräldrar sjöng i en kör.

Den här veckan känns helt fullbokad för mig. Förutom att jag måste plugga massor ska jag:
tisdag: på möte (eller var det var) om ett jobb på lördag, sedan kanske se på Lanis bror när han spelar fotboll.

onsdag: sitta i skolan med basgruppen och plugga järnet hela dagen .

torsdag: gå på Björn, Måns, Soran & Özz med David.

fredag: gå på bio med David.

lördag: jobba på nöjesfabriken när SISU firar 100 år (tror jag det är).

Fullspäckat, Ja tack, det kan man säga. Men det är ju kul att man har saker för sig. Just nu längtar jag bara tills nästa helg, då jag är HELT ledig!!!

NU ska jag iväg och fika med Lani!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0