Rubriken är svårast att komma på!

Long time no see, men jag kan skylla på att jag försökt logga in och skriva nångång, men det funkade inte då.

Nu är det ganska exakt två veckor kvar tills jag ska skriva mördartentan. Alla muskler, alla nerver, alla organ, alla blodkärl, med mera i kroppen ska jag kunna PLUS deras funktioner. Hoppas att det kommer gå bra, även om det känns ganska omöjligt just nu. Men har andra klarat den ska väl jag, eller hur?

I fredags var det förfest hemma hos Lani. Det var trevligt, men tröttheten slog till, så jag insåg att det bara var till att knalla hem och sova.
Lördagen spenderades mestadelen liggandes i soffan framför tvn. På kvällen åkte jag och David hem till mamma och pappa och kollade på fotbollen. 0-0 får väl ändå räknas som ett ganska godkänt resultat mot Portugal tycker jag, även om Sverige var mycket bättre än dom i första halvlek.
Söndagen var även den lugn och innehöll liiite plugg, men lite är ju bättre än inget.

Får en belöning när tentan är avklarad också, för då kommer Matilda antagligen hem från götet! :D




Matilda med världens sötast lillebror, Albert

Kommentarer
Postat av: tärs:)

vill du låna min männisokropp bok eller?:) där står allt:)

2008-10-17 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0