Två dagar kvar

På onsdag har jag som sagt min tenta. Jag borde egentligen plugga som bara den nu, men jag har kommit till den gränsen där jag inte orkar mer. När man pluggar på någonting under en lång tid så tröttnar man ju tillslut. Jag vill bara ha tentan gjord nu!!
Ska sätta mig med det lite nu iaf. För samtidigt som man känner att man kan det ganska bra, så får man ju dåligt samvete om man inte pluggar stenhårt ända till dagen innan.

Den här veckan blir, förutom tentan då, väldigt skön. Enda gången jag kommer åka till skolan i veckan är när jag ska skriva den och när den är gjord ska jag ta det lugnt och försöka att inte tänka på skolan i fyra hela dagar. Det ser jag med glädje fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0