Vinter påväg??

Herregud vilket väder det var imorse. Det spöregnade och haglade om vartannat. När jag gick till bussen och precis hade kommit i säkerhet under busskuren började haglet vräka ner. Det blev helt vitt på marken. Nu längtar jag verkligen tills den första snön kommer och till att det blir liiite kallare, så att jag kan börja använda min vinterjacka.

Idag har jag gjort den där tentan jag tjatat om också. Det gick åt helvete!! Neej, det gjorde det inte. Det kändes faktiskt jättebra. Jag blev nästan chockad över att det gick så lätt att svara på frågorna. Man har ju blivit så uppskrämd av andra studenter och lärare som sagt att stora delar av klasserna brukar kugga på just den här tentan. Men kanske var det lite lättare i år, eller så hade jag tur att det kom frågor på det jag kunde.

Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av min ledighet. Lite senare blir det stan med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0