Födelsedagsbarn och skor

Hello!
Nu har jag äntligen fått lite tid över. Har bara varit i skolan ett par timmar idag. Borde egentligen plugga lite nu, men det känns som jag hinner ändå.

Helgen som var spenderade jag och David i Lysvik. Min lilla älskling fyllde år i fredags, så det blev god mat och tårta. Och framförallt så blev det vila! Kan inte minnas när jag sov så mycket under en helg senast. Men gött var det.




Jag tog mig en liten tur på stan förut och hittade dom här skorna. Jag tycker dom är skitsnygga, samtidigt som det svider lite i kassan. Man är ju fattig student numera. Jag får se om jag behåller dom, men det lutar starkt ditåt.
 
Ikväll är det nollning med flottbygge och grillning på schemat. Jag tror jag ska haka, fast det känns lite jobbigt just nu. Vi får se. Ni kan ju iaf anteckna detta sålänge. :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0