Vilse med bussen

Hello!
Hoppas allt är bra. Med mig är det jättebra faktiskt. För första gången på ett tag känner jag mig lugn inför skolan. Ska bara förbereda mig lite för seminariet imorn, men sedan har jag kvällen fri.

Kom att tänka på en ganska kul grej nu. Förut när jag åkte bussen hem så körde den fel. En annan på bussen gick fram och sa till chauffören och han fattade ingenting. Vad då, ska jag vara på andra sidan älven? Han vände iaf tillslut. Sedan när vi hamnade på rätt väg var han tvungen att fråga vart han skulle svänga. Det kallar jag erfaren busschaffis!

Måste bara säga att jag tycker att det är skitkul att det är så många som gillar bilderna. Därför kommer här en till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0