Yes!

Hallå där!

Nu har jag haft en lite bloggsvacka igen, men nu kör vi.
Helgen i Stockholm var jättebra. Häktisk men bra. Dagen på lördagen spenderades i stan. Med presentfix, mat och fika. Jag köpte en foundation från Make up store, hoppas den är lika bra som den från MAC. Tiden gick fort, så efter stan var det bara hem och direkt in i duschen. Fixade håret och sminkade mig och var precis klar när taxin kom och hämtade oss och körde oss till 50-års festen. Festen var jätte trevlig (förutom att jag hade ont i visdomständerna :P) och David var jätte duktig när han spelade upp sin låt som han gjort till födelsedagsbarnet. Framåt småtimmarna bar det av hemåt, för att sedan somna som en stock direkt.
Upp ganska tidigt på söndag för att åka iväg. Det blev dock lite cirkus när bilen inte startade, med bilar som backade in i varandra med mera, men det går vi inte in djupare på nu. Tillslut kom vi iaf iväg och hjälpte till att städa där festen hade varit. När det var klart åkte vi hem till ytterligare en släkting som fyllde 50. Där blev det mat och tårta. Sedan packade vi in oss i bilen och åkte mot Karlstad. Stupade i säng när jag kom hem efter en mycket fartfylld helg!

Veckan i övrigt har bestått av skola och plugg. Igår fyllde mamma år, så då blev det tårta igen. Börjar bli sjuk också och stod i valet och kvalet om jag skulle skippa skolan idag eller inte. Men jag åkte dit och det gick fint. Nu ska jag ta en powernap och sedan plugga lite. Skräll!

Just det, fick resultatet på den första tentan idag också. Jag fick VG (vilket var max), så jag är supernöjd!! 



Kommentarer
Postat av: nea

grattis cämil! Hoppas du fortsätter få lysande resultat i skolan ;)

2008-09-25 @ 23:32:40
URL: http://metrobloggen.se/systerdekadens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0