"Det blir en dag på Vågen"

Dags för lite update då kanske! Påsken var finfin och fältstudierna i Arvika går jättebra. Två dagar av tre är avverkade och det är inte alls så hemskt som jag trodde. Det är faktiskt riktigt kul. Dom är roliga att ha och göra med dom gamla. Men jag är ovan och så koncentrerad på dagarna, så jag är helt slutkörd när jag kommer hem.

Igår träffade jag Matilda när jag kom hem. Vi var en sväng på Ikea och slöade sedan hemma hos mig. Det är alltid lika kul att umgås med den bruttan och det gäller att passa på när hon är hemma i Karlstad!

Ikväll ska jag träna. Det har blivit lite dåligt av den varan på sista tiden, så det är verkligen dags. Core står på schemat.

Nu ska jag ladda med en powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0