Knappt rörlig

Jag har en sjuk träningsvärk efter träningen i söndags. Det var nog bland det jobbigaste jag gjort! Sedan blev inte benen lättare att röra idag efter kiboxen igår, men det är skönt när det känns, då vet man att det ger något.

Igår innan träningen träffade jag Linnéa. Det var inte igår vi sågs, så det var trevligt. Det finns mycket att ta igen när man inte setts på ett tag.

Nu är jag ledig tills på måndag. Vad ska jag göra på dagarna tro? Börjar redan känna mig lite rastlös. Fredag, lördag och söndag ska jag iaf jobba på Biltema, gött med lite cash. Det behövs.

Sist, men absolut inte minst. Idag är det Johannas födelsedag! Hurra hurra hurra!! Detta ska firas med kafferep hemma hos henne på kvällskvisten. Det kommer bli trevligt!

Ha en bra eftermiddag och kväll!


En liten pose med födelsedagbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0