Långfredag

Det är så skönt att det bara är fredag idag. Det känns som söndag tycker jag. Skönt att det är ledigt ända tills på tisdag också. Då bär det av till Arvika...

Den här veckan har gått jättefort. Jag har ju inte hunnit blogga någonting. Jag har varit lite i skolan, tränat och sett när Färjestad vann sm-guld. Yeey! Herregud vad nervöst det var i slutet på sista matchen! När dom vann var det en sådan lättnad så att det kom glädjetårar. Haha, snacka om inlevelse. Igår jobbade jag för första gången på hur länge som helst, så jag missade dock firandet på torget. Men det var skönt att jobba och tjäna lite cash också. 

Idag känns det som att jag har hunnit med ganska mycket. Jag har städat i mitt rum från golv till tak (det behövdes, hej då dammråttor), varit ute och sprungit och tagit en fika med Lani i stan. Alltid lika trevligt!

Ikväll blir det lugnt för min del, men imorgon blir det nog party!

Ha en bra påskhelg!



(Folk börjar nog tröttna på dom här bilderna, men det ser så tråkigt ut om det bara är text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0