Söndag!

Gör en liten uppdatering såhär mitt i hockeyn. Den här dagen har gått ut på slapp i väntan på att matchen skulle börja.

Jag har haft fullt upp i helgen. I fredags var det after work på BMB med Johanna och co. Efter det mötte jag upp Anna och vi gick hem till Johans kompis och kollade på hockeyn. Det slutade ju bra för Färjestads del!

Igår var det födelsedagsfest hemma hos Lani. Jag tog det lugnt och hade det jätte trevligt. När de andra gick in på Blue moon styrde jag och Anna fötterna hem till sängarna.

Imorgon är det skola igen. Fast den här veckan ska jag bara dit måndag och onsdag, sedan blir det ett litet påsklov. Gud så skönt! Nästa vecka har vi våra tredagars fältstudier i Arvika. Usch, jag blir så nervös när jag tänker på det!

Nu ska jag placera mig i soffan igen!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0