När bytte dom chaufför?

Igår var stördaste kvällen på länge. Jag, Matilda och Anna grillade och förfestade hemma hos mig. Det var en salig blandning av de flesta alkoholhaltiga drycker man kan hitta. Daniel och Eric joinade en stund på slutet innan vi beställde taxi till stan. Jag skällde ut taxichaffissen i tron om att det var nån som försökte tränga sig in och åka med i taxin. -"Ska du med får du betala också!". -"Men det är ju min taxi". Oj då, så det kan gå.
Kvällen avslutades på Koriander innan jag och Anna somnade gott hemma hos mig. Idag har inte varit en utav de piggaste dagarna i mitt liv. Mormor fyller år idag, så släkten har varit här och firat henne och mig lite i förväg.
Imorgon åker jag till Stockholm.




Dom är för goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0