Söndag

Nu har jag avverkat min sista helg på jobbet, så nu har jag bara fyra dagar kvar att jobba. Sedan är jag ledig en vecka innan skolan börjar igen. Alltid något.

Igår flyttade Lani till Göteborg. Det kommer bli jätte tomt utan henne i stan! Men har vi klarat ett år med atlanten och lite till mellan oss ska vi nog klara ett år med 25 mil mellan oss. Eller hur Lani?

Förut var jag och Anna på skivstång/kondition. Jag fattar inte hur jag ska orka röra mig imorn. Och jag fattar absolut inte hur jag ska orka "lyfta" dom gamla. Men det blir säkert bra.

Här bjuder jag på en liten taxibild från när vi var ute i Stockholm innan vi åkte till Bulgarien.



Kommentarer
Postat av: Lani

åh va go du Camil :D Klart vi klarar detta, klarar vi o ha ett halft jodklot mellan oss så klarar vi allt!!!!

2009-08-15 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0