Sommaren -09

Då var sommaren över och skolan igång igen då. Sommaren har varit jättebra på alla sätt! Nästan iaf. Jag har hunnit fylla 22 (läs; 20) och är nu ett steg närmare pensionering.

Allting går så upp och ner (mest ner)  just nu, så jag längtar faktiskt lite efter att komma tillbaka till vardagen och äntligen komma igång med träningen igen.

Jag har varken ork eller lust att skriva mer just nu. Lägger därför upp lite bilder från sommaren.



Andrea, Emelie, Lani och jag den första helgen med riktigt fint väder



Anna, Jag, Emelie och Matilda firade midsommar i Karlskoga



Matilda, Anna, Lani...



...Emelie och Jag var i Göteborg över en helg




Sedan åkte vi till Grebbestad på räkfrossa



Vi festade i Stockholm innan vi åkte till Bulgarien



Jag och Anna hade en underbar vecka i Bulgarien



Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta bilder! Hur har du det i skolan? Puss

2009-08-26 @ 10:06:32
URL: http://carlssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0