Jullov, fast inte riktigt

Idag fyller min lillebror 20 år. Grattis till honom!

Det snöar ute! Jag och min hjärna har tagit jullov!! Jag kan inte plugga. Jag svävar iväg och tänker på allting annat. Jag vill bara sitta och skvallra med folk. Jag vill planera. Ingenting går in. Tentan är på onsdag. Jag har inte pluggat alls mycket, men ändå känner jag mig lugn. Det här är inte bra. Tänk om jag inte kan någonting av relevans och kuggar på tentan? Då får jag inget jullov...

Jag är träningssugen och längtar tills klockan blir lite mer så att det bär av mot Friskis. Jag måste försöka sätta mig och vara lite mer fokuserad på pluggandet, men det verkar inte gå!

Ge mig jullov NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0