Sliten

Igår var jag, Anna, Johan och Robert på hockey. Färjestad vann över Djurgården, till min och Annas glädje och Johans besvikelse.

Det är väldigt mycket i skolan nu. I måndags hade vi tenta och den gick nog sådär. Nästa vecka har vi klinisk examination i att sätta kateter och seminarium om nutrition. Om två veckor har vi tenta igen, men efter det får vi äntligen lite jullov. Att vi har ett grupparbete att göra under lovet orkar jag inte ens tänka på! Jag känner mig sjukt sliten just nu. Jag skulle verkligen behöva sätta mig ner och plugga, men jag har bestämt mig för att ta en plugg- och träningsfri kväll och bara vara. Jag har inte haft en sådan kväll på länge, så det får bli idag. Hoppas på mer energi imorgon, då det är föreläsningar hela dagen igen.


Exakt såhär känner jag mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0