Vaccinerad

Det är redan den 11 december. Vart tar tiden vägen och vart är snön? På onsdag nästa vecka har jag tenta. Det känns väl sådär just nu. Det handlar om blodsjukdomar och endokrinologi och det är de områdena jag har svårast för. Man får väl plugga på och hoppas på det bästa, att det kommer rätt frågor.

Igår var jag och tog influensavaccinet också. Bättre sent än aldrig. Jag har haft så mycket i skolan och varit rädd att bli sjuk av vaccinet. Men jag känner inte av det ett dugg, förutom att jag är lite öm vid injektionsstället på armen. Jag tycker att alla borde vaccinera sig. Om inte för sin egen skull, så för andras (personer som är svaga) skull.

Igår jobbade jag på Biltema och ska göra det idag och imorgon också. Skönt med lite avbrott i studierna, men framför allt skönt med lite extra klirr i kassan! Ikväll är det Idol-finalen. Den ska beskådas tillsammans med Anna och Matilda.

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan det bär av till Biltema.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tja.. kolla min facebook o visa Anna o framförallt Matilda :P haha

2009-12-12 @ 00:10:13
URL: http://carlssonemelie.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Värst vad du ändrade inställning till vaccinet nu då ;) Du som var så tveksam!

2009-12-12 @ 19:05:17
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0