Alla hjärtans dag

Vad underbart det är med helg och att det är superfint väder ute!

Några dagar har gått nu och jag har haft fullt upp. I torsdags var jag på spinning och bestämde mig på spinningcykeln för att jag skulle följa med Elin och co på studenttorsdag. Så när spinningen var slut vid nio var det snabbt hem och fixa till sig på nolltid. Fick sedan skjuts till Elins syster där förfesten ägde rum. Det var trevligt! Vid tolvsnåret gick vi till Arena och dansade som aldrig förr! Det är alltid lika kul att va ute och dansa med Elle!

Igår morse skulle jag och Johanna iväg och simma. Jag var lite orolig inför bussresan in till stan, men det gick fint utan några missöden. Vi simmade i knappt en timme innan vi gjorde oss i ordning och gick till stan för lunch och fika. Johanna shoppade lite också innan vi begav oss hemåt. Kvällen spenderade jag med Anna. Vi satt och slappade och tog sedan en tur och spanade in Lindas nya lägenhet.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag vill ut i det fina vädret iaf! Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på. Jag har inte bestämt mig än för vad jag är sugen på...

Ha en underbar lördag kära läsare!



Jag och Elin i torsdags



Johanna avnjuter en jättegod smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0