Back to reality

Den här helgen har gått lika fort som alla andra! I lördags var jag i Branäs hela dagen och åkte skidor med min kusin och hans kompisar. Han jobbar där, så det blev bra guidning i backarna. Jag var bjuden på inflyttningsfest hos Linnéa och Mats på kvällen, men det blev sent och jag var trött, så kvällen slutade istället med film och godis med Lani.

Idag har jag varit en sväng på Bergvik med Lani och hennes bror. Jag och Lani håller dock våra plånböcker stängda fram till helgen. Nu på kvällen har jag och Johanna varit på spinning. Gud så gött!

Den här veckan kommer bli en mördarvecka för mig. Jag som har varit ledig så länge kommer minst sagt komma tillbaka till verkligheten. Imorgon börjar vi en ny kurs och kommer gå heldagar i skolan hela veckan utom fredag. Hej då sovmornar! Jag har iaf något att se fram emot. På onsdag kommer Matilda hem till Karlstad, så henne har jag bokat på torsdag. På fredag åker jag och Lani till Stockholm. Då ska det shoppas och partas minsann!

Nu ska jag se på Beck tänkte jag.

Take care!



Joanna, Johanna och Jag i höstas

Kommentarer
Postat av: nina

Ingen talar om för mig att ni ska spinna.....

2009-02-22 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0