Första dagen avklarad!

Ikväll har jag och Johanna varit på kibox. Lika kul som vanligt! Skoldagen idag var dryg, men vi fick sluta tidigare än väntat så det var skönt. Jag förstår inte riktigt varför vi ska hålla på med de här flummiga sakerna vi ska göra nu. Känns som att det finns viktigare saker för en sjuksköterska att veta...

Imorgon ska vi antagligen simma. Det gör nog gott för min träningsvärk. Kom på att jag har en sak till att se fram emot i veckan: Ljusparty hos Linnéa på onsdag. Det är så skönt att ha saker planerade på kvällarna, så man inte bara sitter hemma och hänger. Då går veckan mycket fortare!

Nu ska jag snart sova, så jag orkar upp innan tuppen imorgon.



Jag kör lite tema gammalt på bilderna som ni märker och slänger här upp en på mig och Linnéa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0