Första februari

Det är redan februari. Herregud vad tiden går fort!
Jag har precis kommit hem från en trevlig stund med Matilda i stan. Vi ses så sällan eftersom hon bor i Göteborg, så det är alltid lika kul att ses!

Kvällen igår blev mycket lyckad. Jag följde med Nina hem till Jenny på förfest. När tiden var inne begav vi (jag och Nina) oss till Blue moon, där Anna väntade. Vi dansade och hade skitkul natten lång!! När taxin släppte av mig här hemma stupade jag in och somnade som en stock.

Imorgon är det måndag och ny vecka. Jag har bara föreläsningar två dagar den här veckan, så det är ganska härligt. Nu väntar jag på att Anna ska höra av sig så att vi kan hitta på något!

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0