Helgen som gått

Helgerna (och veckorna) bara springer iväg och imorgon är det redan måndag, igen...

I fredags inledde jag och Johanna helgen med den sedvanliga simturen i badhuset. Skönt, men jag har åkt på en förkylning som gör att allt blir lite jobbigare.
På kvällen var jag på after work på blue moon med några från klassen + Anna. Det var riktigt trevligt. Det hela avslutades sedan med en cider på Arena bar. Vid halv tio tog jag bussen hem. Jag var ju tvungen att ladda för lördagens utgång.

Igår kväll kom Anna hit och vi fixade och dolade med smink och hår. Sedan tog vi taxi till Sundsta där Emelie, Dea och lite Ikea-folk höll till. Det blev en mycket lyckad förfest. Alla skulle till Ankan, men jag och Anna envisades med att vi skulle till Blue moon. Sagt och gjort så vandrade (läs; halkade) vi dit. Vi dansade lite och kom fram till att vi nog gjort fel val av krog. Men men, man kan ju inte alltid göra rätt val.

Förövrigt har jag varit ganska duktig och pluggat lite i helgen också. Ska läsa lite till nu innan jag slår mig ner i soffan och kollar hockey. Ikväll är det Mia och Klara också! Det måste vara en av veckans stora höjdpunkter!

Här kommer lite bilder från igår kväll:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0