J***a snö!!

Är det inte lite stört? Man går in i duschen helt utan föraning av vad som väntar. Sedan går man ur duschen och tittar ut genom fönstret, så är marken täckt med snö! Skit!! Hur fort kan det gå?! Det hade inte ens börjat snöa när jag gick in i duschen ju. Ååh, jag orkar inte med mer snö nu. Jag vill ha vår! 

Idag har jag varit ledig och spenderat dagen läsandes. (Kan man skriva/säga läsandes?) Jag har lite att ta igen efter mina slappa veckor, men jag är en bra bit på väg nu måste jag säga.
Ikväll har jag, Anna och Johanna varit på Core, träning för mage och rygg. Det var lite svårt att hitta musklerna och veta hur man skulle spänna tyckte jag, men man lär sig säkert efter några gånger. Så är det ju med allt.

Imorgon är det tidig föreläsning och sedan plugg i skolan efteråt. Kanske blir det stan med Anna efter skolan. Nu ska jag läsa lite till!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0