Torsdag

Tjoho!

Vad fort den här dagen har gått! Imorse ställde jag klockan för att skriva klart min hemtenta. Råkade slå på tvn och där var det skidskytte. Sportnörd som man är kunde jag inte slita mig från det. Sverige vann silver. Yeey! Sedan skrev jag iaf klart tentan. Jag blev ganska nöjd, även om man blir trött på det och bara vill få det klart på slutet.
När jag var klar åkte jag in till stan och mötte upp Anna för lunch och en lååång fika. Tiden gick fort och sen var det bara att åka hem och svira om till träningskläderna. Spinning blev det idag och det var så gött!

Imorgon ska jag åka och lämna in tentan (drygt att åka ända till universitetet bara för det), sedan ska jag och Johanna simma som vanligt på fredagar. Efter det ska jag träffa Linnéa på stan. Det ska bli kul för det var jätte längesen vi sågs!

På lördag ska jag till Branäs! Det ska bli skitkul!!!



Ganska gammal bild på nörden och Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0