Yesterday

Jag kom ut i det fina vädret igår som jag ville. Jag, Anna och Robin åkte ut till Robins syster på Hammarö. Jag och Anna tog en promenad och sedan grillade vi korv. Så mysigt!!

På kvällen åkte jag och Lani till Elin. Efter ett tag joinade Johanna också. Vi fixade till oss, åt mat och kollade melodifestivalen. Jag blev inte särskilt imponerad av någon låt, förutom Cookies n Beans låt. Då fick jag gåshud! Vi drack lite vin mm innan vi tog en taxi till en annan förfest. Efter någon timme där körde taxin oss till Blue moon. Där inne dansades det och var skitkul! Kvällen slutade lite konstigt bara. Jobbigt att man inte kan påverka någonting själv...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag börja ladda för kvällens spinningpass!

Ha en bra söndag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0