En lugn helg

Då var det söndag igen då och helgen lider mot sitt slut. Helgen har varit mycket lugn för min del. Tillbringade ju som sagt fredagskvällen med Anna och tittade på Let's dance.

Igår var det slapp hela dagen innan jag i kvällningen åkte iväg för att träffa Emelie. Åkte till hennes bror en stund innan vi åkte iväg till en "IKEA-fest". Jag blev inte så långvarig där, utan åkte vidare till Manfred där Nina med flera höll till. Blev inte så värst långvarig där heller. Skjutsade hem Nina och sedan bar det av hem till sängen.

Idag BORDE jag egentligen plugga, men jag är inte alls sugen. I eftermiddag blir det iaf spinning. Det ska bli skönt att trampa av sig lite.
Imorgon är det skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0