Fredagen den 23 januari

Yes, då var det fredag igen då och jag är ledig. Jag och Johanna ska iväg och simma idag och ikväll ska jag och Anna slå oss ner framför Let's Dance.

Jag borde egentligen plugga lite också, men det känns så jobbigt när det är så lugnt i skolan. Jag har typ "glömt bort" att jag pluggar, så jag har inte pluggat hemma på hela veckan. Rött skönt i och för sig när man är van att behöva plugga hela tiden. Det är bra att jag har så lite att göra för då blir det mer tid till träning. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag vill träna hela tiden! Det är så himla skönt och man blir så mycket piggare och gladare. Sen är det så kul att träna tillsammans med någon också, så att man får skvallra av sig lite.

Kvällen igår då. Jodå, den var okej. Jag, Johanna och Sandra satt hemma hos Johanna och snackade skit, kollade på handboll och spelade lite ölspel. Det var trevligt, men sen kom vi till krogen och då gick luften ur mig. Vid ett-draget låg jag hemma i sängen för att sova.

Förresten, herregud vad det har snöat inatt. Jag orkar inte med mer snö nu. Det kommer ändå bara smälta bort och bli slask, som sedan fryser till is och gör att det blir förenat med livsfara att gå ute. Fast det är ju faktiskt ganska fint. Iaf nu när det fortfarande snöar och snön fortfarande ligger kvar.

Ha en bra fredag!



Haha jag hittade denna vackra, nyktra bild på mig och Anna och tänkte: Det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: nea

DU har blivit utmanad! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.364325



pusss

2009-01-25 @ 02:30:50
URL: http://metrobloggen.se/systerdekadens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0