Helg!

Vad skönt det ska bli med helg! Jag har blivit så van att sova ut på morgonen, så den här veckan har varit en pina både på morgonen och i skolan!

I skolan är det fullt upp. Seminariet i onsdags gick fint. Annars rullar det på som vanligt med föreläsningar varje dag. Nästa lördag är det tenta, så till veckan är det tentaplugg som gäller för min del. Har fått tillbaka förra tentan också. Jag fick VG, fast jag var lite osäker innan på hur det skulle gå.

Igår var jag och Nina på spinning. Herregud vad jobbigt det var! Jag trodde jag skulle svimma när jag skulle gå av cykeln. Men det känns alltid så skönt efteråt.
Idag har jag varit på stan med Anna efter skolan. Vi åt lunch, drack apelsinjuice och tittade på folk. Alltid lika trevligt! Ikväll ska jag och David på bio. Vi ska se den nya Wallander-filmen. Jag tror och hoppas att den kommer vara jättebra.

Imorgon blir det plugg på dagen och utgång på kvällen!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0