Lördagkväll

Godmorgon!

Igår var det utgång, men jag som tog det lugnt med alkoholen är uppe pigg och fräsch.

Jag och Lani gjorde oss iordning hemma hos henne först. När vi var klara efter ett antal timmar åkte vi till Anna i stan. Jättefin lägenhet hon fått tag på. Där var Theresia, Karin och Sanna också. Vi hade det riktigt trevligt. Två av Annas stackars glas fick sätta livet till och jag kan tänka mig att Anna får göra en ordentlig skurning idag. När tiden var inne tog vi en taxi till nöjes. Där dansades det tills klockan blev stängning. De andra skulle på efterfest/käka nattmat, men jag blev upphämtad av min bror och åkte hem och sov.

För en gångs skull hade jag kameran med mig (och orkade ta upp den):



Lani och jag



Anna i sina partylurar



Singstar



Anna rockar loss med dammsugaren



Lani, jag, Theresia och Sanna



Skål!



Så går det när man slår sönder finglasen


Nu ska jag plugga!
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Lani

Myyyycket fint kort Camil ;D

2009-01-12 @ 10:15:25
URL: http://linneaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0