Jag har tråkigt

Ååh vad rastlös jag är!! Jag har försökt plugga, men det slutade med att jag somnade...Ska försöka ta tag i det lite till innan Top Model börjar, tror jag.

Idag har vi haft långdag i skolan. Det hör inte till vanligheterna, så jag är helt slut. Vi fick nya studiegrupper idag också och som det känns nu kommer vår bli bra. 
Imorgon blir det ytterligare en långdag. Fast det är sista dagen innan det blir helgledigt. Gött!! Jag är verkligen partysugen nu känner jag. På lördag ska klackarna slås i taket så det dånar om det!!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: nea

vart bär det av på lördag? Månen eller nöjes? ;)

2009-01-28 @ 23:43:19
URL: http://metrobloggen.se/systerdekadens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0