Aktiv

I fredags tog jag, Anna och Sara ett glas vin på Coffehouse by george. Kvällen avslutades med slapp framför tvn. Jag hade tänkt att ta det lugnt och inte gå ut på krogen den här helgen, men det slutade med det iaf. Igår var vi hemma hos Annas arbetskompis och hennes pojkvän och åt, såg på fotboll och spelade spel. Det var jätte trevligt och när alla ville till krogen var det bara för mig att hänga på. Det blev blue moon, där det var väldigt mycket folk!

Idag har jag varit igång hela dagen. Först cyklade jag till Anna, sedan tog vi en promenad. Efter det gick vi hem till henne och sov en stund innan träningen. Skivstång/kondition var det idag, shit vad jobbigt det är! Nu har jag precis kommit hem från ytterligare en promenad, den här gången med Lani.

Det är snart dags för mig att inta sovläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0