Älskade sommar

Vad underbart vädret är!! Vädret + mycket jobb gör att det inte blir så mycket uppdateringar här. Nu ska vi se vad jag gjort på senaste tiden (utöver jobbet)...

I fredags var jag ute på Koriander med grabbarna. Det var faktiskt skitkul! I lördags satt jag, Matilda och Anna på en filt vid Sandgrundsudden hela kvällen. Några Eskilstunapojkar underhöll oss med livemusik och cykeltävlingar under kvällen. Vid midnatt tackade vi för oss och begav oss hemåt och klockan sex i söndags morse ringde min väckarklocka. Dags för jobb. Idag har jag jobbat på Biltema. Snart kommer Matilda hit och imorgon drar vi ut till Skutberget tidigt för sol och bad. Åh vad jag älskar sommaren!

Take care och sola försiktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0