Ändrade planer

Jag har hela tiden tänkt att jag ska jobba på Biltema i sommar. Jag hade inte hört något från dom om hur det skulle bli och i tisdags ringde min faster och sa att hon fixat jobb åt mig om jag vill ha. Det är på ett äldreboende. Eftersom att jag känner att jag behöver vårderfarenhet passar det mig jättebra. Saken är bara den att när jag ringde Biltema och berättade det idag sa dom att schemat var klart och att jag skulle fått jobba heltid där. Jag känner mig så dum för att jag ställer till med problem, samtidigt som jag känner att äldreboendet är bättre för mig. Hoppas att det löser sig för dom ändå. Jobbet på äldreboendet kommer nog bli jättebra!

Nu har jag precis kommit hem från en tur i stan med Lani. Ska ta igen mig lite nu, sedan ska jag och Anna på Aerobics dans. Med tanke på att min taktkänsla inte är den bästa kommer nog Anna få sig ett gott skratt! Att jag har lite träningvärk i benen från gårdagens träning kanske inte gör saken bättre heller...

Ha en bra eftermiddag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0