Back in Karlstad

Jag har haft världens mysigaste helg hos Matilda i Göteborg. Vi har tagit det lugnt, ätit gott (läs; mycket onyttigt) och shoppat lite. Vi hade tänkt att gå ut i lördags, men kom fram till att det var mycket mer lockande att sitta hemma och kolla på tv.
Nu håller jag tummarna stenhårt för att Matilda kommer hem till Karlstad och jobbar i sommar!!

Den här veckan kommer att bli rolig. På torsdag fyller Lani år det firas med middag på torsdag och gemensam födelsedagsfest för henne och Alex på lördag. Det ser jag fram emot. Utöver det ska jag hinna med fika med Lani, fika med Anna och träning.

Nu ska jag snart bege mig till J.

Sleep tight!


Tänk Matilda vad mysigt att umgås med det här charmtrollet (och mig) hela sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0