:)

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev senast. Men jag har haft mycket roligare saker för mig. Helgen har varit lugn och skön och jag har tillbringat den i gott sällskap.
I fredags blev det film och godis med J. Vi såg en bra, men äcklig film. "Barnhemmet" hette den. Den rekommenderar jag er att se.
I lördags var jag på mitt kusinbarn Linnéas dop. Vilken snäll och go' unge! På kvällen blev det melodifestivalen med brudarna. Hur kunde den låten vinna?!
Igår var det släktkalas hos mina kusiner, då två kusiner + moster blivit ett år äldre. Kvällen avslutades sedan halvsovandes framför Beck.

Ikväll har vi varit på kibox som vanligt. Känner mig dock inte på topp i kroppen. Imorgon är det plugg hemma hos Elin som gäller!

Sleep tight!


Linda och Linnéa



Jag och Johanna

Kommentarer
Postat av: matilda

Igår va jag på box. det du!! ..och det får jag lida för idag kan jag lvoa. Nu är det bara drygt en vecka tills du kommer och jag längtar arslet av mej :D

2009-03-17 @ 16:43:24
URL: http://matildawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0