Fredag!

Goddag!

Herregud, vad den här veckan gått fort!! Jag har ju inte hunnit blogga någonting. Jag har varit i skolan varje dag, tränat varje dag och fikat med Lani en dag och fikat med Elin och Nina igår. Det var en lite snabbresumé av min vecka!

Nu ska jag snart iväg till skolan och skriva tenta i läkemedelsräkning. Man måste ha ALLA rätt för att klara den. Jag har haft mycket annat i skolan och har inte pluggat så mycket, så jag åker dit mest för att testa. Jag räknar nästan med att kugga, men det vore ju en positiv överraskning om jag skulle råka klara den.

Efter tentan ska jag och Johanna iväg och simma. Det ska bli riktigt skönt! Jag har skitont i min rygg (vet inte varför) och världens träningsvärk i mina ben. Kanske kan en liten simtur göra susen.

Kvällen ska jag spendera med min kära Lani!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0