It's friday!

Vad skönt att det äntligen är helg! Den här dagen började dock inte så bra. Jag försov mig för typ andra gången i mitt liv, men som tur var var mamma hemma och kunde skjutsa mig till skolan. Vi hade ju semanarium idag också, så det hade inte varit roligt att missa.

Men jag tror att dagen kommer fortsätta mycket bättre. Jag ska ner till stan och möta upp Lani sen. Alltid lika trevligt! Kvällen blir mysig den också.

Imorgon ska jag ta en tur på stan med Anna. Känns som att det var jätte längesen vi sågs! På kvällen blir det nog födelsedagsfest hos Cissi. Sen får man ju inte missa andra semifinalen i hockeyn heller!

Om en vecka ska jag åka till Göteborg och hälsa på Matilda. Gud vad jag längtar! Jag längtar efter att komma bort, men framförallt saknar jag Matilda jättemycket!

Ha en bra helg! Det ska jag ha!



Snart kommer det vara så här fint ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0