Måndag igen

Den här helgen har sprungit bort lika fort som alla andra. Jag har iaf haft en jättebra helg! I fredags blev det en lugn kväll i soffan framför tvn med J. I lördags var det födelsedagsfest hos Cissi. Jag hade inte tänkt att gå ut, men de andra lyckades övertala mig. Vi gick till ankan och det var riktigt kul faktiskt. Det var fint där nu när de gjort om.

Igår hände det inte mycket mer än att jag avverkade ett spinningpass på eftermiddagen. Men det är så söndagar ska vara. Nu på förmiddagen har jag varit på en ovärd föreläsning. Ska strax åka hem till J en sväng, sen blir det simmning med Johanna. Kvällen kommer nog avslutas framför den tredje semifinalen i hockeyslutspelet!

Ha en bra måndagseftermiddag/kväll!



Från i lördags

Kommentarer
Postat av: mattis

vilken fantastiskt snygg camilla. jättefin i håret.har du gjort nått?

2009-03-24 @ 18:26:21
URL: http://matildawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0