Torsdag

Vilken härlig dag, idag igen!

Jag har precis varit hos tandläkaren. Jag är alltid så nervös att jag ska ha fått nåt hål, men det såg så fint ut så. Skönt! Jag tog årets första cykeltur till tandläkaren, då är det verkligen vår. Jag är inte så mycket för att cykla på vintern nämligen.

I förrgår fick vi reda på var vi ska ha vår första praktik. Jag hamnade i Arvika. Kul! Eller inte! Hoppas att det finns bra förbindelser så man inte behöver bosätta sig i Arvika i tre veckor. Fast det är till hösten. Nu i vår handlar det bara om tre dagar, så det ska nog gå att uthärda. Jag kommer vara så himla nervös inför första dagen!

Nu ska jag plugga lite, sen ska jag på spinning!

Take care!



Jag och min bästa träningskompis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0