Torsdagen den 12 mars

God morgon!

Idag fyller min kusin 21 år. Grattis till honom!

Idag är jag ledig. Det är så skönt! Jag ska bara plugga lite inför ett seminarium vi har imorgon. Redovisning inför halva klassen (runt 40 pers), usch det är inte min grej! Det blir ju inte bättre av att det vi ska prata om inte är intressant heller.

Igår hade vi klassfest. Vi hade hyrt ett café i skolan och vi hade riktigt trevligt. Förutom en liten brand klarade vi oss helt utan missöden. Det var längesen jag skrattade så mycket!

Ikväll är det tänkt att jag ska på spinning. Hoppas jag orkar bara, för jag börjar få lite ont i halsen.

Nu ska jag ta tag i "Sjuksköterskans historia i Norge". Kul va?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, ja det var ju tur vi inte eldades upp!



Dte var superkul!



Eda, Solberga, here we come! hah

2009-03-12 @ 18:14:34
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0