Vår?

Vilket underbart väder det är idag! Jag är ledig, vilket gör det hela ännu bättre. Fast jag måste plugga lite till ett seminarium vi har på fredag.

Igår hade jag och Lani en jättemysig kväll. Vi slöade framför tvn, skvallrade lite och framförallt så såg vi säsongsavslutningen av The City. Vilken bra serie! Snart börjar nästa säsong av The Hills också, jag längtar.

Idag blir det som sagt lite plugg för min del. I kvällningen ska jag och Johanna på step up. Jag kan bara önska mig själv lycka till med tanke på min dåliga koordinationsförmåga. Efter träningen ska jag hem till Elin och se på Det okända och Efterlyst. Det här känns som en bra dag.

Ha en bra dag!



Jag och Lani i somras (jag ser ut som en jätte)

Kommentarer
Postat av: Lani

...elleeeeer så är det jag som är dvärg? ;P

2009-03-18 @ 15:11:39
URL: http://linneaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0